DIY

DIY glossybox sidobord

Håller på för fullt att fixa i mitt läsrum. Insåg att jag inte hade något bra bord för avlastning av böcker te m.m. Har sedan en tid prenumererat på glossybox och hunnit få ihop lådor så det räcker och blir över. 

Jag tog och googlade lite, hittade många bra idéer på Pinterest men såhär blev resultatet. 

Du behöver: 

4 lådor (OBS. Glossyboxarna är lite olika i storlekarna så måtta först)

Sax (Jag använde kniv, lådorna är rätt hårda)

Lim

Snöre 

Limmet på snöret har fortfarande inte helt torkat. 

Jag gjorde såhär: 

1. Botten

2. Sidor 


3. Limmade baksidan


4. Lock pålimmat och sedan in med lådor.

Jag valde att limma fast den på en låda till, för att få höjd samt att jag kan gömma skarvdosan. 

Kommentera

