Böcker

Helgfråga v.13

Jag hänger med på Mias helgfråga denna vecka.


Har du någon form av läsplanering?

Ja, jag har i början av månaden gjort en kalender över vilka böcker jag ska ha läst och recenserat. Hur många böcker som hamnar på läsplaneringen beror på hur mycket jag har att göra under just den månaden. Idag är det första april och det betyder att jag ska sätta en ny plan. Jag har även satt att jag varje kväll minst ska läsa 20 minuter (Blir oftast mer) men jag har ett mål även de dagar det varit mycket annat.

Är det viktigt med planering? 

För min del är min planering A och O just nu. Jag skriver som tidigare nämnt examensarbete samtidigt som jag är på praktik 4 dagar i veckan. Om jag inte planerar tider jag ska skriva examensarbete blir det lätt att jag läser istället. 

One thought on “Helgfråga v.13

Kommentera

